23.10.09

Disney Princesses in cross stitch???

cheewaahhhhh ...
uisk .. tak tau nak kata apa ..
tp la nih aku tgh berdebar2 tunggu result Yati ..
dia nih ada program convert a photo to a cross stitch pattern ..
siap dgn list thread dll lg la ...

so konpem la aku buat 1 photo AHS n AHJ ..

yg 1 lagi aku nak buat gambo2 puteri disney kegemaran bebudak tuh ..
tp mcm biasa la ku letak sarat kat yati .. (jgn beso sgt) ..
takut tak siap ..
hahahahahahhahahahaha

fenin nak milih .. try google banyak kali ..
paling aku suka yg ini .. sbb 8 in 1 .. tapi hasilnya kurang memuaskan ..
mcm nak suruh yati try jer la . beso mcmn pun ..
so aku pun pilih memilih la lg .. giler aku giler ..
anak2 aku pun dh teruja sgt2 nih ...
lawa kan??? tp ioi kata mcm susah jer ..
aku setuju jg dgn dia .. sbb colourful sgt ..
ko paham2 la .. takut tak siap jer ..
yg nih pun gamba terang .. kira ok .. cuma aku kurang berkenan ..
so finally ... aku n ioi pilih yg dia nih .. nak kena tgk dulu ..

sori la yati .. banyak songeh plak customer yg ini ..
cuba dulu la yer ..

ps: aku ada pesan jg kat kak siti n jehan yg dok kat china tuh .. mcm biasa .. cs kits princess nih .. beshnyer klu dpt ..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan