16.8.10

Barut Gergasi & Lightning McQueen



huhuhuhuuhhh lamanya tak posting di sini .. project last aku adalah cross stitch mcQueen sebelum aku bersalin Disember 2009 ... nah kau .. 8 bulan dah .. anyway aku masih online cuma tak buat kerja² craft lepas bersalin .. yang ringkas dan mudah jer sekarang nih ..

    

nih nak tepek gambar baby yang dah 8 bulan .. antara projek sebelum bersalin tuh buat barut .. kain baki buat alas tilam .. aku buat giant size .. ioi siap gelak kat aku .. banding dgn saiz biasa mmg sungguh jauh bezanya .. aku pun tak tau kenapa aku buat saiz besar .. 15 inch x 6 inch .. mmg gedabak la .. tengok² baby keluar pun 4.12kg .. n barut baru tuh ngam² untuk dia .. barut kakak² dia mmg tahan utk setengah bulan jer la ..

gambar nih masa dah pindah k Alma .. bulan Februari 2010 .. kiranya dia pun baru 2 bulan .. see???


gendang gendut tali kecapi ..
kenyang perut suka hati .. 

ada lg 2-3 projek kecik2 yg aku buat ... nnt aku upload ..
cross stitch?? hermm terpaksa senyap dulu la .. baby skrg dah 8 bulan tp manja terlebih .. tak boleh nak renggang .. terkini sebelum bersalin jugak .. aku tak sempat nak siapkan ..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan